tisdag 28 maj 2013

Rätt men fel fast ändå rätt!

Ringde in o vabbade för morgondagen. Åkte sedan på p-möte o då bestämdes det att barnen skulle sova hos mamma o pappa i natt för o avlasta mig en natt så jag får sova (har ju inte sovit på många nätter) o så hämtar ja dom i morrn. Kändes lite fel o vabba när dom är där. Men jag ska ju hämta hem dom i morrn o jag hade varit hemma i vilket fall för ja mår dåligt o då hade oxå barnen varit hemma (om ni förstår) försöker inte att ha dåligt samvete men det är svårt. O iof spelar det inte så stor roll för ja kunde lika gärna gått dit o varit me dom hos mamma o pappa i morrn för o få hjälp el dom kommit hit. Blir ju ungefär samma sak.... Men det känns tomt här hemma utan dom. De har bara sovit borta en natt (om ja minns rätt) i år. Så det känns lite konstigt :S De hade haft svårt att komma till ro o somna men de hade inte varit ledsna el så.
På tors ska de iaf gå till dagis o jag ska jobba! Kommer troligtvis börja kl 9 på fre ist för 12. Men det är lurre ;) Hoppas verkligen det går bra för dom på tors... Är lite nervös eftersom de då varit borta i 9 dagar... Men men. En bra lämning tänker ja iaf se till att det blir. O håll tummarna för att deras förkylning går åt rätt håll nu!!!!

Nej, nu ska jag gå o sova. Måste ju passa på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar