lördag 25 maj 2013

Jag är inte bitter jag inte ;)

Mannen ute på galej o ja hemma me sjuka barn. Ärligt talat är det inte en dans på rosor. Det är gnälligt, skrikigt, tjaffs hit o dit MEN oxå många mysiga stunder <3 Kan oxå ärligt säag att vid tre när Patrik skulle dra va jag inte glad. Undrade hur jag skulle orka hela em o kvällen. Men det gick bra. Vi lekte, mös o tittade på film. De ville helst bara sitta i mitt knä :) Sen vart det middag. Ida åt två tuggor sen inget mer :( På mån måste ja prata me bvc el vc. Det här går ju inte.... Tim åt desto mer. Men inte så mkt som han gjorde tidigare i veckan.... Efter det satt vi o tittade i lite böcker o sjöng lite. De älskar ju o sjunga :) Röjde sedan upp här medans de kollade på tvn. På med pyjamas, borsta tänder, gav dom medicin o sen va det säng dax för dom! Trodde inte de skulle somna så snabbt men efter ja hämtat välling flaskorna så somnade de inte långt efter, tror ja, har inte hört nå från dom förutom lite hostningar....
Visst ja! Hann röja i köket oxå. Få undan allt på alla bänkar, så nu är det cleant ;) Dammade alla rum förutom barnens då de sov. Strax efter halv åtta dök mamma, Cassi o Isadora upp me mat till mig <3 himlans gott!!! De stannade o vi snackade tills de gick hem vid nio tiden. Då städade jag badrummet! Vart en effektiv kväll trots allt. Känns skönt! Nu är det bara o damma barnens rum o dammsuga kvar att göra i morrn ;)

Vart förresten en ensam natt me barnen. Mannen sover hos polaren han är ut me. Han fick välja mellan det el sova på soffan :P Haha! Nej, men med tanke på de senaste nätterna så lär ju Tim vilja sova mellan oss igen. O man sover inte påverkad med ett barn bredvid sig.  Det är nåt vi båda är stenhårda med. noll tolerans! O då våran soffa är hemsk o sova i så valde han o sova hos Stefan. O det gör mig inget faktsikt! Nästan bara skönt :P

Nej, nu går ögonen i kors o ja vet knappt va ja skriver längre! haha! Trötts? Jo visst! ;)

Bortsa tänderna o sova kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar