måndag 27 maj 2013

Illamående, magen, stress mm...

Här kommer sanningen....
Jag är INTE gravid för er som nu tänkt den tanken. Jag kräktes i morse igen. Men efter "egen diagnos" pga jag känner min kropp så väl, vet jag att det beror på stress. Det är andra dagen jag typ inte ätit nåt. Liiite "middag". Frukosten har ju kommit upp igen, på lunchen har ja sovit med barnen pga dålig natt sömn, o så middagen dårå. Får ändå i mig den. Men att kunna gå en hel dag utan o äta är inget jag klarar i vanliga fall (ni som känner mig vet definitivt det :P) Men jag känner ingen hunger. Det är helt enkelt för mycket runt omkring mig. Jag är sjuk, barnen är sjuka, sover inte på nätterna = kroppen reagerar ju på nåt sätt. O så oron för hur det ska  gå för barnen på förskolan, när kan de gå dit nästa gång. O såhär reagerar min kropp när det är för mkt. Jag har under flera veckor haft svårare o äta, spec frukosten. Jag är hungrig o börjar äta o tugga maten men kan inte svälja. O det är ju typsik stress. O när ja måste passa en tid el måste skynda mig lite kommer illamåendet o hjärtklappning direkt... Många skulle säkert kalla mig svag, o "så här är livet" o jag kan garantera er att jag känner mig svag, varför klarar "alla andra" o inte jag... Försöker tänka att det är tuffa tider nu o det blir bättre, o det blir det väl?
Är otroligt glad att jag har min familj, mina föräldrar som ställer upp <3 Min bror o syster som jag kan prata om ALLT med <3 <3 Min man som stöttar, peppar, hjälper o FÖRSTÅR!! <3 <3 Mina barn som ger mig villkorslös kärlek <3 <3

ÄLSKAR ER ALLA!!!!!

Jag har världens underbaraste, fantastiska, bästa syster!! Trots att hon är på andra sidan jordklotet får jag sms o hon tänker på o bryr sig om mig. Lägger tid på MIG. Jag älskar dig så otroligt mycket Amanda. O jag kunde inte vara gladare o lyckligare för din skull, för allt du får uppleva!! <3 En vecka kvar o jag längtar så det ibland gör ont i mig! Men ser det som något positivt! :) O hoppas du oxå gör det!! O njuter till fullu av den sista tiden nu!! O lever livet!!!!! :D

Måste skiva ner nåt min syster skrev till mig, o som jag kommer läsa om o om igen <3

Efter regn kommer solsken.
Efter den här dalen kan det bara komma en riktig jäkla topp!!!


So true!!!!!!!!!!!!!!!

Over and out ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar