fredag 6 januari 2017

What a day!!

Vart liiite ändringar på dagen. Men så blir det ibland! 
I natt kom Tim in o va vaken ett par timmar, efter han somnat kom Ida in... så ja, jag va vaken ngr timmar kan man säga :/ Så varken jag el barnen tyckte det va alltför roligt o gå upp i morse.. Bläää!! Men upp kom vi, till slut! Lämnade dom vid halv åtta o så till jobbet. Hade ju planeringsdag idag. Skulle ju åka kl ett men då jag kände flera låsningar i ryggen gjorde jag en chansning o skrev till min sjukgymn o frågade om hon inte hade nån tid efter kl 16. O det hade hon inte utan skulle sluta kl 13. Men hon kunde ta mig då om jag kunde. YEY!!! Världens bästa sjukgymn!!!! Så åkte kl 12.20 ist o jag hade 8 (el fler?!) låsningar. Aj, aj!!! Men kändes skönt o få dom tillrätta. Nu är det lugna puckar som gäller ett tag. Visst! Sååå lätt när man har huuuur mkt som helst o göra!! Gah!!!
Åkte iaf direkt därifrån o gjorde arbetsprovet. Vilket va jobbigt! Får veta resultatet av min läkare, nån gång...
När jag kom hem va Patrik ute i backen för o låta barnen prova sina snow racers de fick i julklapp :) Men de dök upp nästan direkt när jag kommit hem. Vart lite mellis tillsammans o sen åkte Patrik o Ida o handlade. Jag vilade, o Tim me. Jag va helt slut o han sååå trött!!
När Patrik o Ida kom hem från affären vart det middag. Kl va strax efter sex så det vart en sen middag. O då Tim va så trött så la han sig strax efter middagen. Somnade rätt snabbt ;) Sen la sig Ida, vi packade lite o sen har vi kollat på Arrow! Älskar den serien!!! O det är såååå svårt o sluta kolla ju!! Men nu ger vi upp för kvällen ;) Dax o sova! 
Då det ser ut o bli rätt kallt när vi är i Sälen beställde mannen dessa till han o mig....

Haha! Helt galet ju!!!

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar