tisdag 17 januari 2017

Ännu mera nytt till barnens rum!

Gah!!! Nu måste jag hålla mig tills vi verkligen flyttat. Men kunde inte låta bli o klicka hem några saker från Jollyroom! 


Detta fina smyckesträd till Ida :)


Dessa förvaringsväskor till Tim :)


Denna hänger man på dörren. Inte bestämt vem av dom som ska få den än. Så vi får se! Kanske blir en till så de får varsina ;)

Det roliga jag skulle berätta är att vi fått våran lägenhet såld :D I tis (för en vecka sen) skrevs kontraktet! Patriks mamma hade fått fullmakt då vi ju va borta då. Hade en privat visning på måndagen. O så la dom ett bud. Det va va vi ville ha, minst. Så vi sa såklart ja! Det är fortfarande lite stiltje på visningsfronten. Inte så många som kommer på visningarna. O så är det många (igen) lägenheter till salu här i Nyby. O så mkt mer marginal hade vi inte o kunna vänta heller. Vi får ju liksom tillträde till våran 1mars. Nu kommer vi ha kvar våran till 3 april. Vilket känns skönt för då har vi en månad på oss o totalrenovera köket i nya lägenheten, o flytta. 
Det bästa v oxå att vi skulle haft visningar i sön o mån. Den på sön bekom oss inge så mkt då vi ändå inte va hemma då. Men den igår kväll kändes jätte jobbig. Att komma hem sön em o inte kunna packa upp NÅT. Inte ens under måndagen då jag o barnen va lediga. Vilket ju va tanken me att vi va hemma. Men nu slapp vi ju dom visningarna. Såååå skönt!!!
Nej hörrni. Dax o åka! Ida ska till barn centrum kl 9. Innan dess ska vi lämna Tim hos min mamma. Sen när Ida är klar åker vi o hämtar Tim o så lämnar jag dom på förskolan, runt kl 11. Jag börjar kl 12 idag. O sen hämtar mamma dom på förskolan kl 14.30 o tar hem dom, fixar middag o möter sedan upp Patrik på gympan. Som börjar idag :) 
Jag har p-möte o slutar inte förren runt 20.30.... lång dag me andra ord....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar