tisdag 24 januari 2017

Världens finaste son <3

Jisses, att vår fina kille redan är F E M år!! Helt insane!!! Har är ju min LILLA kille... Men börjar ju bli svårt o kalla han för det nu ju :S Haha! 
I morse ringde kl redan 6.15. Fy bubblarns!!! Jag brukar vakna typ en sek innan larmet går igång, så lätt väckt är jag. Men i morse drömde jag om ett ljud när jag hör Patrik säga: -Sanna, larmet! O jag trodde inte det va sant!!! Det va bara föööör tidigt... Snaaark!!!
Men för Tims skull så gick vi såklart upp. O jag tycker det är ur mysigt o få väcka dom på födelsedags morgonen, minns sj hur det va när man va liten <3 Ida sov för typ 4,5 natten i våran säng. Min kropp är trasig!!! Så vi smög upp. Jag satte 5 ljus i mini choklad muffinsarna o en ballong. Ida bar paketet. O så sjöng vi, han rörde inte en min, el sig sj. Fick peta lite på honom så började han titta upp. Han sa att han hört oss men inte vaknat?! Skumt! Haha! Han vart jätte glad för fotbolls setet han fick :D 
Sen va det till o klä på sig o åka till föris, o det gick så bra så! Den fröken som tog emot är så bra, barnen känner sig verkligen välkomna!
Jag åkte till jobbet. Hämtade sedan barnen strax innan halv fyra o så hem. Kokade potatis, som tog för lång tid på sig, men tillslut vart den klar så jag kunde göra potatismos. Tim hade ju önskat det som födelsedags middag, o korv. Men sen ville han inte ha korven utan bara moset?! Han är tokig ibland han! :P
Mormor hans ringde ett samtal på face time (hon är hos sin syster i Sthlm) o hon sjöng för honom o de pratade ett tag :) Det tyckte han va kul! 
Sen gick vi till gympan. Där han fick en grattis kram av Martina :D O så grattade de honom på gympan :) När vi kom hem hade Patrik dukat fram fika. Glasstårta, muffins o saft. O så fick Tim dom sista paketen. Han vart så glad sååå!!! Han fick en mysig morgonrock o en spindelmannen handduk. O det bästa, tror jag han tyckte iaf, en radiostyrd Turtles bil. Som kunde skjuta brunnslock ;) Sen ringde morfar hans o grattade honom o pratade lite. Det är så kul när dom kan prata i tele, o extra kul me en egen ;)


Dom fick leka ett tag innan de la sig vid halv åtta. Då hade Tim lite svårt o sova då han va lite uppspelt över att få leka me sina presenter i morrn!

Jag är sååååå glad att vi är lediga i morrn. Dels är Tim riktigt trött o sen fick jag sjukt ont i halsen efter lunch o känner mig nu inte alls pigg :( Kroppen värjer oxå... Jag o mannen har kollat på ett avsnitt av Arrow. Men jag orkade inte kolla mer utan går o lägger mig... Hade tänkt träna i morrn men det beror på hur jag känner mig. Ska till sjukgymn oxå... O så har vi föräldramöte på mitt jobb på kvällen. Men får som sagt se hur jag mår! 

Trots att jag inte mår bra lägger jag mig me ett leende på läpparna. Kan inget annat när ens kille fyller år! O nu har han varit född i drygt 30 min ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar