måndag 6 maj 2013

1a dagen avklarad!

O än så länge inga skador!
Det gick väldigt bra! Klart att det känns lite rörigt me så många barn o föräldrar! Men mina barn lekte på utan att bry sig spec om mig ;) De hade ju såklart liiite koll. Om det va nåt så kom de ju till mig. Det som oroar mig mest o som känns allra jobbigast är att Tim är ju högt, lågt, överallt o ramlar hit o dit o tar inte alltid emot sig. Ute är det ju asfalt o plattor o ja. Ja kommer va super nojig!! Har försökt pratat me pedagogerna där o ska ta ett till snack me dom så de VERKLIGEN har koll!! ;)
Lunchen va lite sen. Så när de ätit upp tvärslockna Tim i min famn <3 Bar ut honom i vagnen o gick sedan in o hämtade Ida. Kom hem runt tjugo över tolv o lyfte över Tim i hans säng. Han sov till nästen tjugo över två!! Ida somnade strax efter halv ett o vakna strax innan två. Helt lagom. När de sov kom mamma hit me Anna :) Gissa om barnen vart glada när de såg att hon va här!! Käkade mellis vid halv tre o gick sedan ut. Kom in för en liten stund sedan. Mamma har hämtat Anna o maten puttrar nu på spisen. Bacon köttfärssås o makaroner! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar