torsdag 28 juni 2012

Sov sött!

Yes, kl är 21 o jag ligger i sängen. Det ni!!! Sen om ja somnat innan kl 24 är en annan sak ;) hjälper ju inte o lägga sig tidigt om man ändå inte är trött o kan sova... Fast kroppen får ju vila... O trött är ja egentligen. Bara det att det alltid finns så mycket saker o göra o saker att hinna med.. Men så är livet!!

Kan va glad o ledsen på samma gång?! Det är i alla fall ja just nu... Är så otroligt glad över mina underbara, fantastiska o fina barn!! Men oxå så ledsen så jag bara vill gråta en skvätt.. Why?? :( tror det är för mycket av allt just nu... O så mycket som kommer förändras i och med flytten.. o att mamma ledigheten snart är slut... Ja, för mig är januari snart!!! :( man borde få va hemma MYCKET längre med de små.. Man borde få betalt för o va "hemmafru" för att ta hand om ett hem o barn ÄR ett helt företag!!

Nej, nu ska jag sluta va negativ för ett tag.. Försöka ta till mig det råd jag ger till andra: Allt löser sig, ta en dag i taget! (i alla fall när man inte mår bra..)

Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar