lördag 23 juni 2012

Midsommar dagen!

Är nu här! Tim väckte oss 8.15 i morse. Skulle ju va i kilen kl 9. Så lite stressigt vart det (har aldrig behövt ställa kl sen barnen kom :P ) vi valde att käka frulle i kilen, så kl 9.30 anlände vi hit ;) mannen, brorsan, syrran o Isadora svirade om till sina utklädnings kläder! De är nu vid bygdegården o tränar för fullt med trummorna! Kan säga att de senaste åren när ja inte varit me så har jag blivit sååå sugen när dagen kommit! Är sjukt roligt att klä ut sig, spela trummor, åka skrinda, o ta sig lite o dricka! En riktig fest dag detta! O fullt ös blir det i Vattholma!! Dock dricker jag inte med barnen. Dels är d så små o dels är det en regel jag har, att jag inte dricker när barnen är med (så det va nyktert här igår me ;) ) o åka skrindan o allt det där nyktert är faktiskt inte kul! Men det är oxå riktigt kul o åka dit o titta :D så det är vad jag o barnen ska göra om ett par timmar ;)

Mer uppdatering kommer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar