söndag 24 juni 2012

Det dröjer....

Men det kommer en uppdatering om midsommar.. Har bara varit alldeles föööör seg idag, mannen o barnen me.. Så det har varit en gnällig dag här.. Men förstår dom, om jag känner mig såhär, hur ska inte dom känna då :S

Bestämde mig faktiskt för o köra en promenad idag. När barnen somnade, vilket de gjorde tok snabbt innan kl 19, så knatade jag iväg. Sa till mig själv att jag inte fick se Vampier Diaries om jag inte tog mig en promenad! O eftersom jag är helt förälskad i den serien så va det inte så svårt att ta sig ut ;) haha!

Dags att komma igen efter midsommar helgen. Få ordning på motionen o fortsätta med nutrilett!

I morrn bitti drar jag in till stan o stor handlar! Vilket verkligen är välbehövligt, det ekar i skåp o kylskåp här hemma! Haha!

Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar