lördag 9 juni 2012

Fördröjning....

Det tar sin lilla tid för mig att få in bilderna på datorn.. Har varit några intensiva dagar o ja har mått lite halv kasst... MEN under dagen el i kväll ska jag göra mig ett försök! Det går i ett på dagarna o första prio är ju trots allt barnen, känns lite halv tråkigt att sätta sig några tim på dagen vid datorn o de senaste kvällarna har ja inte mått så bra o lagt mig tidigt...
Kommer ett lite längre inlägg senare om varför ja mått som ja har mått... Kan ge er en liten hint - lchf. Mer säger ja inte utan tar det sen när ja har tid att förklara ;)
Nu ska jag duscha o fixa i ordning mig inför dagen. Tråkigt väder, men tänker inte deppa för det! Patrik o Tim kanske ska in till stan efter lunch, o kommer nog hem sent. Så jag o Ida ska få lite välbehövlig kvalitets tid tillsammans :) myyyys!!!!
Trevlig lördag på er! På "återseende" !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar