lördag 16 juni 2012

Härliga dag!!

Varför stämmer inte datumen o tiden för det jag skriver på min blogg??!! Frustrerande!!!!!!!

Camilla (Ida o Tims faster) o Richard kom ju lagom till fotbollen igår :) Matchen kunde som sagt varit bättre... Men men...

Det har varit en toppen dag idag!!!!! Bilen min gick dock sönder på vägen till kyrkan, men mannen min är såååå duktig så han kan köra den ändå ;)

Tim va (som jag förstod) hur snäll o lugn som helst i kyrkan (ja, hela dagen!) Han bara tittade på alla, jag är såååå stolt över mina barn <3 Ida va oxå super duktig! Va framme med oss en stund i början, satt sedan hos mamma o sen hos oss igen :) Fikat gick oxå jätte bra! Är så glad o tacksam mot alla som kom o gjorde Tims dopdag så minnesvärd <3

Mina barn - Mitt allt! <3 Kan inte vara stoltare över dom!!

O min underbara man!! Finare finns inte! <3


<3


Gröt dax för Prinsen <3

Vart strul med uppladdningen av bilder... Fler kommer i morrn! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar