onsdag 27 juni 2012

Även i kväll...

blir det ju såklart Vampier Diaries!! O jordgubbar ;) kanske låter uttjatat, men äääälskar den serien! I kväll blir det dock bara ett avsnitt, jag ska ju fixa lite smaskens tills i morrn, o fixa lite annat! O Patrik ska spela! Måste bara säga att jag är riktigt stolt över den diciplin jag har på mig själv just nu. MEN i morrn blir det två riktigt goda saker! Kan jag motstå?! NEJ, jag VET att jag inte kommer kunna det, därför tänker jag tillåta mig att ta lite. Men sen får jag snällt hålla mig undan en vecka ;) Väljer mina tillfällen då jag får unna mig, men MAX en gång i veckan. Det betyder ju då att jag får hålla mig i helgen. FAst o andra sidan, nu när Patrik går hemma, så spelar det ju ingen roll om det är helg el inte.. Det jobbigaste är att jag ALLTID vill ha nå gott när vi myser framför tvn, o det gör vi ju varje kväll... Ja ja, jag SKA o den här gången har jag bestämt mig!!!
Är ju duktig med träningen så. Men jag kan inte tänka som vissa andra: -Jag har motionerat så då kan ja unna mig. Nej, det funkar INTE om man ska ner 20 kg. Då får man bara unna sig ibland, i alla fall jag. Jag har ett sätt/en metod, som funkar för mig i alla fall! När (för jag ska ner! ;) ) ja nått min målvikt, DÅ kan jag tänka att jag har rört på mig så jag kan unna mig! För att beålla vikten!
Tjat, tjat, kan nog många tycka nu. Men jag började blogga för att jag skulle skriva om vikt, träning o kost. Har ju verkligen blivit en allt i allo blogg. Men jag gillart! ;) Så jag tänker fortsätta skriva om allt mellan himmel o jord!
När vi slutade med lchf gick jag upp 2 kg :( men nu, efter tre dagar visar vågen -1.5 :) O då är det ändå dagarna innan "röda veckan" (haha) att jag gått ner det på så kort tid gör mig ännu mer motiverad o peppad!! Det är den här o nästa vecka jag kör på nutrilett * 2 o måltid * 2. Sen blir det nutrilett * 3 o måltid * 1. Frukt o grönt får jag äta typ så mycket jag vill av.

Nej, i kväll blir det nog sängen hyffsat tidigt. Kl 22 hoppas jag på! Jag har städat under hela dagen o gått en promenad, är rätt trött. Patrik har packat lite inför flytten o tvättat ngr tvättar! O så har vi ju skött allt det vardagliga oxå ;)

Vart ett väääldigt långt inlägg (jag som skulle skriva ett kort :P) hoppas ni orkade läsa ;)

Godnatt (några timmar i förväg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar