måndag 18 juni 2012

Mitt liv från och med nu..

Idag började jag med min nutrilett, ska de första två veckorna nu köra på två nutrilett mål om dagen o två vanliga mål. Efter de två veckorna ska jag äta tre nutrilett mål o ett vanligt mål. Vill börja så så jag inte lessnar på engång, man är ju hungrig typ hela tiden de första två veckorna... Ska komma ihåg o dricka mycket vatten oxå!

När det gäller motion ska jag gå minst 6 dagar i veckan, de dagar jag inte kommer i väg på dagen tänker jag gå på kvällen när barnen somnat. Hur trött jag än är!! Nu jäklar, beach 2013, here I come!! ;) vet att när jag gått den där timmen, kommer hem, duschar o sätter mig i soffan är jag sååå nöjd!! O kommer jag iväg i tid hinner jag ändå fixa lite här efter jag gått! Jag ska oxå köra på plankan 3* 10-20 3 ggr om dagen ;)

Nu har ju Tim sovit hela nätter tre nätter i rad, visst, han kan vakna 1-2 ggr men då söver jag bara om honom. Jag vaknar ju förvisso ofår söva om, men förhoppningsvis kanske han om ett tag sover igenom nätterna, återstår o se! ;)

Men i alla fall, jag är peppad nu. Efter att ha sett bilder på mig från dopet är jag mer peppad än någonsin!!

Så följ mig här nu, o peppa mig!!!! ;)


Detta är vad jag nu ska äta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar