torsdag 7 juni 2012

Förlåt..

Ja har verkat bitter, jag ÄR bitter, men på samma gång glad o lycklig!! Hur går det ihop?! Inte alls!!! Det är kaos i min hjärna. Ja kan gå från skratt till gråt (o tvärtom) på bara nån minut... Ni kan tänka er hur det är o va me mig när ja är så. Inte kul!! Blir nästan rädd för mig själv, skulle behöva gå i ide tills det blir bra igen, men när blir det de?? Såå många stora o psykiska beslut som ska fattas (kan berätta om det i morrn ;) ) egentligen kanske bra beslut. Men att det händer så mycket just nu är alldeles FÖR mycket för mig.. Skulle behöva lite egen tid för o gå igenom allt, få ordning o struktur på saker.... Hoppas ja kan få orken till det snart...

Är så otroligt glad att ja har mina fina underbara barn!! Vad skulle ja va utan dom?! Älskar dom så det gör ont!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar