måndag 11 juni 2012

Dop planering!

Innan matchen satte jag mig o började planera för Tims dop, på tiden! På lördag är det dax :) har ringt ang nyckeln till lokalen vi ska ha. I morrn ska vi träffa prällen. Ons är d inhandling av allt som gäller o på fre ska vi till lokalen o duka o fixa o sen ska jag baka. Får se om ja hinner nåt på tors oxå :) har planer på två saker jag ska baka: choklad cupcakes med vitchoklad frosting o cake pops!! Inte bakat nåt av d förut så får se om ja lyckas, annars blir det en snabbis till affären på lör morgon ;) haha!
Blir ett litet dop denna gång, med 16 st oss inräknade oxå. Men det ska bli mysigt :) ändå ska ju allt planeras o fixas ;) men jag tycker bara att det är kul!!
Som sagt, i morrn blir det till o träffa prällen, efter det ska vi hälsa på brorsan i Stavby en sväng :) haft två väldigt lugna dagar då vi inte gjort mkt mer än bara myst o lekt med barnen o det har varit underbart!! <3 nu är det full rulle resten av veckan, härligt!

Nej, nu är det fotbolls dax igen!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar