måndag 25 juni 2012

Nu så!

Nu kommer äntligen bilderna från midsommarafton o midsommardagen. Det är dock långt ifrån alla bilder. Finns fler från midsommarafton på våran digitalkamera o från midsommardagen på brors kamera. Men detta får ni hålla till godo med så länge! ;)

Skrev ju inte klart om midsommardagen sist jag skrev om den. Vi åkte i alla fall iväg till Vattholma, trots lite regn, men det va uppehåll nästan hela tiden där. Som vanligt vart jag sjukt sugen på att själv vara med när traktorerna kom o man hörde trummorna... De spelade jätte bra! Va en stolt faster oxå till en söt Isadora som va me o spela trummor för första gången (snart 6 år gammal) kom nästan en liten tår när de tågade in :P De tom intervjuvade henne o talade om att hon va tredje generationen som va me o spela (pappa min som började) så det va riktigt kul!! :) Barnen skötte sig även om Ida lessnade, vilket jag förstår då hon inte såg mycket... Jag såg knappt nåt jag heller, men hörde i alla fall ;) Tim sov i början, otroligt med allt ljud! Haha! O Rasbokil tog hem både bästa utklädnad o dragkampen!! YES! We rock!!
Efter det åkte vi o hämta pizza som vi alla åt hemma hos mamma o pappa. Kl va efte sju (igen!) när vi begav oss av hemåt... Båda barnen fortsatte o sova i sina sängar när vi kom hem :) Det har ju varit väldigt intensiva, roliga, händelserika och sena dagar. Men barnen har varit sååå duktiga!!

De har nu två kvällar i rad slocknat snabbt i sina sängar innan kl sju... Har ändå sovit lika länge på morgonen så de har ju behövt lite extra sömn, sötisarna <3

NU kommer bilderna:

Dans runt midsommarstången med mormor i coola brillor!

Sjunger Imse vimse spindel!

Bad i den lilla poolen

Bad i den STORA poolen är oxå kul!!

fina munkar o nunnor på midsommardagen!

Detta va som sagt bara ett litet urplock från min mobil, kanske kommer fler när jag laddat in bilderna från kameran ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar