lördag 30 juni 2012

....

Ursäkta min negativitet idag.. Gårdagen va jobbig, denna dag är inte bättre :( håller på o överväger om ja ska äta liiite lördagsgodis idag el inte.. I så fall får det bli en lite finare choklad, o inte så mycket.. Min mage värker, pga "en gång i mån grejen" o då skriker kroppen efter choklad ännu mer! Barnen är lagda o sover förhoppningsvis snart sin lunch vila på 1.5-2 tim. Då tänker ja äta en pasta sallad till lunch i lugn o ro i soffan. Hoppas jag ;) sen när de vaknat o Ida ätit mellis (el innan beroende på när hon vaknar) så tar vi en varsin vagn o går på en promenad tillsammans :) sen blir det hem o förbereda middagen som idag blir tacos! Mums!! :) efter det blir det duschning av hela familjen , mys i soffan en stund innan det är dags för läggning av barnen!

Tror det blir en mys kväll för oss till ett par avsnitt av VD, sen ska jag lägga mig, senast kl 23 har jag bestämt. Eftersom det är mannens tur att ha sovmorgon i morrn o ja då får kliva upp med barnen kl 7... Det är faktiskt helg ok! Vi ha ju bestämt det så o då är man ju inställd på det ;) jag brukar då ta mig en förmiddags vila (då Tim oxå sover) på ca 30 min. Så är man på g igen sen :)

Nej, nu har Skruttan somnat så ja ska krypa upp i soffan en stund!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar