tisdag 1 augusti 2017

Tidig kväll!

För info, först, jag har tre inlägg som ligger i utkast. Hinner ju aldrig skriva klart dom då det är såååå mkt!!! 😱 haha!

I kväll va vi hembjudna till mamma o pappa på grillat! O såååå gott som det va sen då!! Jisses!! Kycklingfilé, kryddkorv, majskolvar o halloumi! O så sallad o såser till det. Mums!!

On our way!!


Sun is shining!! 


Barnen plockar vinbär!


Pappa grillar, Patrik snackar! 😉


Nom nom! Potstisslantar o sötpotatis i ugn!





Vi pratade o hade det så trevligt!! Pappa gick ut o spelade fotboll me barnen 😊 Mamma o jag köpte biljetter till Ed Sheeran (nästa år, haha!) Sen fick vi alla va patienter till doktor Tim o Ida! O sen kikade vi på hemma filmer från bla Moga, Thailand o när Ida va bebis 😍
Kl hann bli över tio innan vi traskade hemåt i sommarkvällen....

Ida krascha min selfie 😜


Började bli mörkt....


❤️My Love, My Life, My Family❤️


O så detta!!! Hahaha!! 😂 Jag shoppade ju lite på rean igår o detta va vad jag köpte till mig sj, ett par jeans. Som va helt lagom långa för mig, otroligt!! Men dom är oxå riktigt snygga o vika upp ett par varv! 👌🏻 Dom snygga skin flip flopsen köpte jag i Grekland! 😊

Så det vart en rätt sen kväll för barnen, så efter tandborstningen somnade dom ovaggat i sina sängar! 
Jag började få ont i halsen när vi gick hem. O det blev värre... Så fick ta bricanylen (då bla halsont triggar igång astman!) o sen började kroppen värka o värker ännu... Känner mig inte alls nå pigg 🙁 så får bli tidig kväll o lägga mig redan nu. Godnatt! 🌟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar