tisdag 15 augusti 2017

And the week go's on and on!!

Jahapp. Idag hade jag ju lite sovmorgon o kunde gå upp kl 7.30, skönt!! Trots att jag va trött igår så somnade jag så sent igår... Har så himla svårt o komma till ro alltså!!
Jag jobbade över drygt 30 min idag o kom från jobbet vid tjugo i fem. Höll på o fixa lite lappar o så o då jag för en gång skull inte hade bråttom me o hämta nå barn 😜 så passade jag på o stanna en stund extra. 
Kom hem, åt middag, dammsög, rengjorde badrummen o tog mig sen en dusch. Pratade me mannen en stund, i morrn ses vi ääääntligen!!!! 😍
Jobbar 7.30-14.15 i morrn o sen hoppas jag dom är hemma när jag kommer hem!! Ska me Ida på ridning i morrn oxå. Ska bli skoj!! 😃
Så här galen kan man bli om man är såååå trött som jag....

🙈 Hahaha!!!! 😂

Blir tv DN stund till. Sen soooova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar