söndag 6 augusti 2017

Ännu en LAT dag!!

Igår strax efter lunch gick jag o lämnade barnen hos mina föräldrar. Vi hade inget spec inplanerat men barnen ville gärna sova där. När jag kom hem slocknade jag i soffan i två timmar 😝 sen masade vi oss till Gränby. Vi skulle käka lite ost o kex på kvällen så vi köpte en baguette till det. Det fick bli våran middag. Så vi tog en liten fika på kvantum fiket. Jag tog yoghurt me jordgubbar o blåbär. Patrik en liten macka. 
Jag träffade på Carro, en som jag gick i skolan me i typ mellanstadiet. Vi umgicks jämt då!! Så kul o träffa henne. Vi kan prata om allt o myyyycket!!! 😍
Vi åkte sen till city gross för o kolla efter en film men den fanns inte på blue ray där. Jag kom däremot hem me jätte fina ljuslyktor som står på bordet ute (ska försöka komma ihåg o fota!) När vi KLM hem hade kl hunnit bli ganska mkt så det vart en dusch o sen dukade vi fram lite gott....



Tomater, mozzarella o basilika. Såååå gott!!! 😋

Vi hyrde sedan filmen på viaplay ist. O tittade på medan vi åt. Kom sedan i säng lite sent, som vanligt! Haha!

Tog oss en rejäl sovmorgon till nästan halv elva 😜 käkade frulle, tog det lite lugnt. Sen cyklade jag o hämtade barnen. Patrik åkte iväg me Stefan en sväng o kollade på lite båtar. 
Sen vi kom hem har vi mest bara myst! ❤️ Får se om vi hittar på nåt el ej. I morrn ska bi ju iväg på ett äventyr i 22 timmar. Det ser vi såååå fram emot allihopa!!! Mest barnen kanske 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar