måndag 21 augusti 2017

Det här känns bara sååå skumt!!

Kom hem från skolan för typ 10 min sen... Ska tillbaka dit till 13.15... Hade ju ställt in mig på o va där hela dan idag o i morrn. Men fröknarna tyckte vi skulle gå innan lunch. Men dom barn som absolut inte ville så fick vi ju stanna... Klassen delades upp i tre grupper. Då hamnade Ida o Elise inte me varandra. Då vägrade såklart Ida o släppa mig... Dom (fröknarna) vet att dom är såååå tajta. Så dom har medvetet särat på dom ibland, men sett till att dom får göra lite ihop oxå. O så är dom ju tillsammans på rasterna 😊 Tror det är bra så dom lär känna andra oxå! Vart me under lunchen, sen gick alla ut... Jag fick sån huvudvärk så jag fick efter liiite övertalning gå hem o ta en värktablett 😜 när jag kom tillbaka hade det gått så bra sååå!! Ida hade fått ett plåster av fröken Cia då hon rivit sig lite. Jag stod o pratade en stund me min kusin Malin (hennes pojkar, tvillingar, kommer gå i samma klass 😊) sen frågade jag Ida om jag inte kunde få gå hel en timme så jag fick vila mitt onda huvud... Hon va lite sådär till det o sa att hon kommer gråta efter mig då. Men då sa en fröken att hon fanns där hos Ida om hon vart det. Men när jag gick va det inga problem! 😊 

Min stora skol tjej 😍


Bff!!! 💖

Nu är jag hemma o dricker kaffe....

Ääääntligen morgon kaffet som jag inte hann me i morse! 😅

Tim gick såååå bra o lämna!! Jag är helt chockad!!! Bättre än det någonsin gjort!! Hängde hans kläder vid hans krokar o han fick kolla runt vart hans plats va. Gick ut o lekte o när jag sa att jag måste åka nu sa han bara ok! Gav han en puss o kram o åkte. Nemas problemas!! 😄 Kändes ändå lite konstigt o lämna han sj där (han lekte sj på klätterställningen) men så fick jag ett meddelande av Patrik (Martinas) att han mött en Tim som kom springandes o berättade överlyckligt att han skulle börja på bussen. Kändes så himla skönt o höra!!! 🙏🏻 
Nej, nu ska jag hinna vila dårå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar