torsdag 3 augusti 2017

BADA!!

Redan igår kväll bestämde vi för o åka o bada om det vart fint väder. O det vart det ju! 😉 Så vi gick upp redan kl 9 😜 Tim vaknade typ halv nio o kom in påklädd o klar o hade tom bäddat sängen!! 😆 Vi gick upp, käkade frukost, jag fixade matsäck o så packade vi badkläderna o åkte till Landbadet i Alunda. Mötte upp bror me fam där oxå. Va där vid elva tiden o vid ett dök oxå pappa upp! 😊 Det badades för fulla muggar o barnen va i hela tiden, förutom när dom åt! Haha! Efter ett tag kom även mamma o syster 😊 Dom hade plockat blåbär o kom sen o badade en stund! Dom åkte sen hem lite tidigare medan vi stannade till typ halv fem. När vi alla gick till bilarna frågade Kriss om vi inte skulle käka hos dom, vi skulle ändå lämna av takboxen där. Så då åkte vi till Ica o handlade innan vi åkte hem till dom. Så roligt när det blir spontant sådär utan att man planerat nåt! 😄 Hade himla kul hos dom även om vi va sååå trötta!!! Haha! Vid åtta tiden rullade vi hemåt. Trodde Tim skulle somna på vägen hem, men icke! Väl hemma sen åt barnen en varsin kvällsmacka o sen va det bara till o borsta tänderna o hoppa i säng för dom! Jag tog mig en dusch o la mig sedan i soffan... O här ligger jag ännu! 😜

En underbart VARM sommardag. ÄNTLIGEN!!!!!! 😍

Jag hade fått ett paket på posten när vi kom hem. Ska visa vad snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar