söndag 6 augusti 2017

Fredag

I fredags hade vi en lugn dag. Bara va tillsammans. El ja, jag tog hand om lite tvätt o dammsög här hemma dårå! Men  det är viktigt o bara få va hemma o göra inget under semestern oxå tycker jag. Även om jag ibland känner att: Jaha, vad ska vi göra nu då?! Så måste man oxå bara få va. När man kan! Patrik gjorde rabarberkräm. Riktigt gott!! Sen vid fem tiden drog han iväg o träffade Stefan. Jag o barnen hade skoj me o låtsas att jag stukat benet, o sen spelade vi gitarr, munspel o sjöng! 😂




Sen fick barnen middag, jag va inge hungrig än... O sen duschade vi. Jag borstade Idas hår läääänge....

Det är så långt att det går ner till rumpan nu 🙈 haha!

Gjorde två flätor. Hon har alltid uppsatt på nåt sätt. Hon är så otroligt varm utav sig så hon måste typ alltid ha uppsatt....


Två flätor är iaf skönast o sova i!

Sen mös vi till barn-tv en stund innan dom la sig vid åtta o läste en stund. Nu började jag bli hungrig. Så slängde ihop amerikanska pannkakor!


Keso o jordgubbar till det. Yammie!! 😋

Tittade på filmen The impossible. Som handlar om tsunami katastrofen. Om en familj. Har sett den förr för länge sedan. Den är sååå bra!!! Men såklart fruktansvärt hemsk!! Många tårar blir det!!  Jag kom i säng vid ett tiden o mannen kom hem vid tre tiden 😝
Jag har verkligen vänt på dygnet. Kommer i säng mellan 1-2 tiden o sover till typ 10-10.30 🙈 haha! Men barnen sover oxå längre, till mellan 8-9 så 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar