måndag 14 augusti 2017

Första dagen klar!!

Det fick bra. Även om jag vart riktigt trött. Va segt o gå upp i morse o trodde knappt jag skulle göra det... Kom ändå i säng vid halv elva igår men somnade inte förren runt halv ett tiden. O hade sen svårt o sova... Blir alltid så när jag är sj. Svårt o sova när Patrik är borta men ännu svårare när både Patrik o barnen är borta...
Jag kom hem strax efter kl fem. Fixade enkel middag o sen tog jag o återhämtade mig i soffan en stund. Dammade i alla rummen. Hade tänkt dammsuga resten av lägenheten (tog ju barnens rum igår) men orkade verkligen inte. Har sjukt ont då det är flera revben som låst sig 😢 så kör dammsugningen o rengöra badrummen i morrn. Lite i taget liksom!
Har pratat me både mannen o barnen i kväll. Som jag saknar dom!! Är inte hel utan dom. Mina fina, som jag älskar er!! ❤️❤️❤️
Nu ska jag kolla klart på nån serie jag hamnade framför på trean. Sen sova! I morrn är det jobb 8.45-16. Det ska skolas in nya barn. Jag kommer va sååå trött i morrn kväll!!

Foto från i morse, solen i ögonen därav den konstiga minen! 😂 men bjussar på den!! 😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar