fredag 21 april 2017

Så jäkla drygt!!!

Jag va piggare både i tis o i ons. När vi hade varit till min sjukgymnast i ons så va vi ute en timme till när vi kom hem.
Sen va det snabbt in o öga middag, vart köttfärspaj till barnens o mannens stora glädje! Jag gjorde en god sallad me fetaost (jag är inget jätte fan av köttfärspaj) så jag åt mest sallad 😉
På natten till tors började jag känna mig sämre igen o vaknade jätte förkyld 😩 Jobbade ändå även om det va bra segt! När jag kom hem tog jag mig en dusch o när sen Patrik kom hem gick jag o la mig. Sov till typ halv åtta. Då gick jag upp o vi kollade på Originals (bara två avsnitt kvar av denna säsong nu o lär få vänta typ 1 år till nästa 😢 ) La mig sedan o sov kasst hela natten.... Kom ändå iväg till jobbet idag, fortfarande förkyld men ändå liiiite bättre. Åkte dock på spänningsmigrän på fm o ville helst åka hem, men då vi redan va en kort gick inte det... Så sen när jag o barnen kom hem tog jag mig en vaaaaarm dusch då jag va så kall o kröp sedan upp i soffan o mös me min hjärtan 💖 Vi tog oss en varsin isglass. Min hals är fortfarande konstig. Inte så att jag har ont men det är ansträngande o prata! Får ringa vc på mån om det inte släpper....
Även idag gick jag o la mig när mannen kom hem. Huvudvärken är hemsk o jag har oxå sjukt ont i nacken o ryggen 🙁 så har varit upp o borstat tänderna o tagit mina mediciner. Nu ska jag försöka sova vidare... Rolig fre kväll, not!! 😩 
I morrn är det jobbar lördag. Om huvudvärken försvunnit tänker jag åla. Annars är jag hemma o vilar...
Mannen ska montera ihop Idas nya loftsäng som han hämtade i tis. O så ska han slipa furu skänken!

Hoppas Du får en bra helg! 🌺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar