torsdag 27 april 2017

En ny dator!

Jag har fått en ny bärbar dator :D Patriks syster hade me sig den när dom kom o hälsade på. Hon hade köpt den men använder den inte så hon frågade om vi ville ha den. Jag har en som jag egentligen tycker såååå mkt om!!! Men den börjar bli till åren o har blivit så seg!! Patrik som är riktigt haj på datorer har försökt få ordning på den men det har inte hjälpt! O jag vill helst blogga o så från datorn då det både är lättare o skriva o jag kan skriva längre o mer :P men det är också bättre för kroppen. Men det blir inte att jag startar datorn när det tar hundra år, typ. Denna gick snabbt o smidigt o starta så hoppas det ska hjälpa ;)

Idag då. Jag va sjukt trött i morse o höll på o försova mig. Men upp o iväg kom vi i tid! Båda barnen följde med kompisar. Ida följde me Elise hem. Dom hade blivit hämtade vid kvart i två av Elises pappa Patrik. Så hade dom fikat mellis ute o lekt ett tag. Sen gått in. Tim åkte me Wilmer hem o dom vart hämtade vid kvart i tre. Hämtade Ida vid hal fem, då hade jag hunnit varit hemma en halvtimme ungefär, hem o fixade middag till henne o Patrik (jag va inte hungrig) Tim åt våfflor hos Wilmer :) Hämtade honom vid kvart i sex o så hem, då cyklade mannen ner på stan för o möta upp några vänner för o kolla på fotbollen. Jag mös me barnen, tog mig en dusch o läste sedan för dom. Det är så himla mysigt!! Tim satt i mitt knä o nästan somnade <3 Så han lyssnade bara på två sagosen ville han gå o lägga sig. Han somnade ganska snabbt. Stackarn hade ont i huvudet o va så trött. Hoppas vi får hem receptet på glasögonen så snart som möjligt så han kan få hem dom! Han längtar sj efter dom!

Ida somnade också snabbt! Jag gjorde mig en liten äggröra till middag....


Det är inte så mkt, men det räcker gott o väl!

Jag måste ta tag i det här me mitt jäkla socker beroende. Och såklart vikten. Jag har tagit ett steg. Väntar nu bara på att det ska komma hem så jag kan börja. Jag måste hitta den där jävlarinamma som jag vet finns där inne nånstans.....
Nu blir det lite tv, sjukt trött så får se hur länge jag håller mig vaken... Men vet ju hur det är, vips så är klockan halv tolv :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar