söndag 23 april 2017

En koooort helg!

Bara en ledig dag, som va idag! Men vart en riktigt bra dag!! 😊
Det va lite playdates inbokade. Först sov jag till kl 9 ungefĂ€r. Sen upp o Ă„t frukost o fixade oss i ordning. Vid halv elva gick vi ut till parkeringen o hĂ€mtade Wilmer som vart lĂ€mnad av sin mamma. NĂ€r vi kom hem kom Elise o Martina. Martina ville sĂ„ gĂ€rna ses sĂ„ Patrik fick stanna hemma ist 😜 dĂ„ Elise ville komma o leka utan smĂ„ syskonen... SĂ„ vi satt ute lĂ€nge o pratade. Barnen lekte bĂ„de ute o inne. Sen kom en tjej o hĂ€mtade Idas gamla loftsĂ€ng. SĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt att allt Ă€r sĂ„lt nu!! Vid ett kom Patrik (Martinas 😜) o lĂ€mnade korv o korvbröd. Vi grillade det till barnen o dom smaskade i sig flera var!
DĂ„ jag inte kollat me Ws mamma om jag fĂ„r lĂ€gga ut bild pĂ„ honom sĂ„ gjorde jag sĂ„hĂ€r 😉

NĂ€r Patrik kom me korven gick Martina hem. Hon skulle ivĂ€g pĂ„ en grej. SĂ„ dĂ„ fick patrikarna prata lite 😝 Jag fixade efter lunchen o Ă„t sj lite yoghurt o skrev en nota. Patrik o Elise gick hem o jag Ă„kte jag ivĂ€g först till Rusta. Köpte schampo o balsam dĂ€r till Ida, det som funkat allra bĂ€st pĂ„ henne (L'oreal Elvital) o sĂ„ fick jag visst me mig en badrumsmatta hem o flera bordstabletter. Jag mĂ„ste ju förresten visa dom jag fick av mamma nĂ„n dag, ÀÀÀÀlskar dom! 😍 Efter det Ă„kte jag upp till kvantum o storhandlade. Alltid sĂ„ skönt nĂ€r det Ă€r gjort! NĂ€r jag sen kom hem började jag fixa me middagen, Ida o jag duschade o sen Ă„t vi. Lax o pressad potatis, romsĂ„s o sallad. SĂ„ gott sĂ„!!! Efter det duschade killarna o jag röjde köket. Vek massa tvĂ€tt o tvĂ€ttade en maskin. Ida hade sen en konsert för mig ☺️ hon kan hon!! 😍 Dom hann mysa lite framför tv innan det va lĂ€s dax o sen sova för dom. Jag o mannen har kollat pĂ„ en film. Jag har förberett för morgondagen. Nu Ă€r det dax o sova o ladda batterierna för kommande vecka. FĂ„r se vad den har att erbjuda. Förhoppningvis en piggare Sanna!! Förkylningen Ă€r lite bĂ€ttre. Men ryggen kĂ€nns hemsk!!! 😕
Hoppas den kĂ€nns bĂ€ttre i morrn! Denna dag kĂ€ndes faktiskt lĂ€ngre Ă€n jag trodde den skulle göra. Skönt iof! O sen va det ju en riktigt rolig dag ju!!! 😄😍

Godnatt 🌟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar