onsdag 19 april 2017

En underbar ledig onsdag! ☀️

Sol o vår, kan inte bli bättre!! 😊
Började me en lugn o mysig morgon, frukost. Ida gick sen ut o jag slängde in en maskin me tvätt o plockade ur o i diskmaskinen. Sen gick jag o Tim oxå ut. Har tvättat flera maskiner. Men annars bara varit ute i några timmar. Vart såklart grillat till lunch!

Korv me bröd till barnen, quornburgare till mig 😊


Barnen ville äta o ha picknick på gräsmattan 😎

Nu sitter jag i solen o dricker kaffe o äter vindruvor....

Såååå skönt!!!!

O det bästa av allt är att det är städat o fint inne så behöver inte känna nån stress över att behöva fixa det oxå! Ska sitta här tills det är dax o åka till sjukgymn (om ca 40 min) sen när vi kommer hem därifrån ska barnen duschas o sen ska det lagas middag.... Ingen aning om vad jag ska laga dock 🙈 har tagit fram köttfärs me. Vad jag ska göra med den vet jag inte! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar