måndag 10 april 2017

Mitt hjärta blöder....

Där på fredagen när jag kom hem läste jag om dådet i Sthlm. Tror inte jag först fattade vad som hänt! Läste till slut överallt o insåg att det va så mkt allvarligare än jag först trodde. Resten av em o kvällen pratade vi mkt om det som hänt. Kollade nätet, tittade på tvn mm. Inser hur skört livet faktiskt är! Får en klump i magen o känner mig tårögd inför det som hänt. Mkt som snurrade i huvudet. Hört många som va där berätta.  Hua! Känns på ett sätt så långt bort, som i ett annat land det hänt.... Ofattbart att det bara är ngr mil härifrån.... All kärlek o värme till dom som va där, som hjälpte till o stöttade upp på alla sätt. Det gäller ALLA som va där! 🙏🏻 Tillsammans är vi starka, tillsammans tar vi oss igenom det här!! Mina tankar går till dom anhöriga, då extra till dom föräldrar som förlorade sin 11-åriga dotter. Det går inte ens o föreställa sig hur dom mår. Tänker jag på det kommer tårarna. INGEN ska behöva förlora ett barn!!! 😔 Aldrig någonsin.....

Sverige i mitt hjärta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar