måndag 24 april 2017

Ibland är det inte lätt....

Morgonen började allt annat än bra. Vilket fått mig o börjat gråta flera ggr idag... Whats up with that liksom?! Jag är en känslig person. Vissa dagar känsligare än andra... Idag va en sån dag. Får man inte en bra start på dagen har det en tendens o hålla i sig även resten av dagen. Jag är otroligt tacksam över mina fina jobbisar (jobbar kompisar) som stöttar o förstår. Nu vart jag ju ledsen när det endas va vi o varken barn el föräldrar runt om. Annars hade jag klarat mig. Men det är som det är. Bita ihop o komma igen! O sen få komma hem till den bästaste familjen!❤️
Jag o barnen hämtade handtagen till köket idag!!! 😃 Vilken lycka!!!! Nu är köket HELT klart!!! När vi kom hem mös vi en stund, pratade lite om dagen o så innan jag fixade middag o vi åt. Sen åkte jag till Lidl en snabbis för o köpa en grej o så hem. La barn o kraschade sedan i soffan. Heeelt slut!!!! Att ha en sån här dag tar på krafterna.... Patrik satte dit alla handtag o målade sedan skänken. 
Jag ska lägga mig o hoppas på en bättre morgondag. Den SKA bli bättre!!!!

The love of my life ❤️ Always!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar