söndag 13 oktober 2013

Uppdatering från gårdagen

Vart ju ingen uppdatering igår då jag tappade suget efter jag hade läst om hon som gått bort. Hon har funnits i mina tankar även idag. O hennes familj me...

Igår åkte jag alltså ut till Sara efter en skön sovmorgon. Kom ut lagom till lunch o hon bjöd på god potatis o purjolökssoppa :) Efter det tog vi oss en härlig lång promenad o sen lite fika i deras soffa. Måste säga att det va rätt skönt o mysigt att få sitta sådär i lugn o ro o kunna prata utan att bli avbrutna ;) Absolut inge illa menat mot mina söta kottar, men alla som har små barn vet ju hur lätt det är o prata när de är me ;) O ibland behöver man göra saker inte bara som mamma, utan som, för min del dårå, Alexandra! 
Åkte därifrån runt halv fyra o drog upp på Gränby. På Lindex hittade jag DEN klänningen :)) Tror ja iaf... Den är super skön o snygg. Stundtals älskar ja den o stundtals tycker ja det ser ut som en tant klänning :/ Svårt!! Men me makeup o fixat hår blir det nog bra ;) 
Kom hem till en Tim som såg sååå hängig ut. Jovisst, temp på 39.5.,, stackarn!! I morse låg den på "bara" 38.0 men har stigit under dagen (då han ej fått febernedsättande) o i em låg den på 39.6... Min lilla kille <3 Bestämde mig ju som sagt att jag är hemma både mån o tis. Är den så hög nu o han ska ha en feberfri dag, tror ja verkligen det behövs!

Hade ju som sagt tagit en sem dag på ons. O det är för jag ska bort på nåt riktigt kul på tis!!!!!! :)) Berättar i morrn ;) Så det blir endast tors denna vecka barnen kommer att gå, om de är friska... Nej nu blir det nog till o sova!

Bjussar på några bilder ja tog på vägen hem till Sara igår.. Fina hösten!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar