onsdag 9 oktober 2013

O så baaaam kom klubban o slog mig i huvudet ;)

Kände mig hyssat pigg tills bör ca 5 min sen... Bu känner ja mig grymt trött. Natten va sisådär. Tim vaknade många ggr tills ja gav upp o la honom hos oss. Han sov ändå hyfsat. Snurrade runt som vanligt... Men vid typ 5 tiden vakna han till o kröp upp o la sig på mage på min mage/bröst, som ha låg när han va en pytte bebis. Vart så förvånad men mysigt va det. Så jag kunde såklart inte somna... Efter en stund kröp han ner o somna om på min arm... Myyys me andra ord! Men Ida började gnälla o kröp upp i våran säng. Typiskt nog somnade Tim om så det slutade me att jag fick väcka honom :/ Sen har dagen rullat på. Invigningen va helt ok! Är stolt över mina fina barn <3

Gott me Festis :)


Det bjöds på korv o Festis. Till barnens glädje iaf ;)

När barnen hade somnat tränade jag o sen fick det bli seeeen middag!



Omg!! Haha!! Va ju bara tvungen att ta me detta kort. Jag är INTE trött, nejdå! Spärrar ja upp ögonen så syns det ju inte ;)


Gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar