fredag 4 oktober 2013

Min lilla skrutta <3

Mamma ringde vid åtta o sa att Ida va ledsen, hade ont i örat o ville till mamma.. :( Så jag cyklade dit me alvedon. O la mig bredvid henne. Hon ville att jag skulle va där. Ett tag ville hon hem. Men tänkte att jag iaf skulle försöka få henne o somna där så att det inte blir ännu svårare nästa gång... Hon va ju såklart inte ledsen längre då. Även om hon klagade över ena örat. Men hon fick alvedon o jag förklarade att jag bara skulle ligga där tills hon somnade. O det förstod hon :) Men sa till mamma innan jag cyklade hem att om hon vaknat o är ledsen o inte går o trösta så skulle hon ringa, så hämtar jag henne såklart! Hon har börjat blivit mer medveten om när hon sover borta att mamma inte är där, o frågar efter mig...
Tim sed iaf somnat snabbt o sussade på ;)

När jag kom hem slog Patrik o ja på en ny serie vi funderar på o börja följa. Såg första avsnittet o det verkade helt ok ;) 

Nu går ögonen i kors o ja håller på o somna. Så det är lika bra ja gör det!


Godnatt o sov gott!!! :)
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar