måndag 28 oktober 2013

Phew!!

Känns som om det varit en låååång dag idag. Hann mkt på morgonen o sen jobbade jag över en timme o stängde. Så slutade kl 17 ist för 16. Men nu i efterhand känns det helt ok. Jag kan ju få gå 15.30 på tors ist för 16.30 o det känns himlans skönt då det är dan innan helgen för oss ;) O så ska vi kanske på kalas då oxå!
Kom hem för bara 20 min sedan. Till glada barn som ätit deras favvo mat = de har ätit väldigt mkt! Det är bra det!! Nu tänker ja mysa o gosa me dom tills de ska sova. Sen är det träning som gäller! Men måste erkänna att jag är trött o känner mig inte alls sugen just nu... O så börjar ja bli hungrig. Men middagen får bli efter träningen ;) Känns att kroppen är inställd på att kl egentligen är sju snart...

2 kommentarer:

  1. Min kropp verkar också ha små problem med att tiden har ändrats sig. Vill gå i säng samtidigt med ungarna nu förtiden :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här :P O mörkret gör det ju inte lättare! :S Måste ses nåt snart!! Hojta till om du kan nån fredag :) Annars kan vi ju på helgen me ;)

      Radera