söndag 20 oktober 2013

Svårt att sova

Vill o behöver verkligen sova!!! Men sååå himla svårt när man nästintill legat i sidan hela dagen... Älskar våran nya soffa by the way!! :))
I morrn är det en lång dag som väntar. 12.5 timmes arbetspass :S Gillar inte dom dagarna. Då träffar ja bara barnen på morgonen. O sen träffad vi inte förren morgonen efter då jag måste lämna dom på förskolan :( Tur det "bara" är en gång i månaden... P-möte...
Har haft en myskväll me mannen o kollat på film :)
I morrn är det min träningsdag o det känns jobbigt o veta att ja inte hinner det i morrn :( O efter en lättare vecka hemma (då jag kunnat laga bra mat) blir det nu tufft igen me planering o tänka på vad jag äter på jobbet... Men känner mig ännu mer motiverad efter att ha sett bilderna från helgen. Fy fan!!! Alltså jag är verkligen gigantisk!!! Mår illa av att se mig själv!!! Vill bli, ska bli, en förebild för mina barn!!!!



Älskade trollunge!!! <3


Mitt älskade lilla monster!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar