fredag 25 oktober 2013

Syndens dag ;)

I kväll får vi middagsgäster :))
O då jag ändå kommer synda i kväll börjar ja redan på dan :P
Efter frullen, vid halv nio bakade jag o barnen ;) Mamma skulle nämligen komma o ja lovade Ida o göra nåt gott! Vi knåpade ihop stora goda chokladbollar som man doppar i choklad o sen har kokos på. Tack Johanna för receptet! Mina vart dock inte i närheten lika fina. Men goda vart dom!! :)) Mamma kom strax innan kl 10 o då fikade vi. Jag passade även på o åka till barnens förskola o efter lite letande hittade en pedagog den i ett annat barns sovpåse. Phju att den hittades!!! :)
Mamma gick hem när barnen år lunch. De kom i säng lite senare idag o får sova lite längre. Men det gör inget. Tänkte det kunde va kul om de va pigga o glada i kväll, o kunde få va uppe en stund me oss :) Stefan, Towe o Ella kommer nämligen hit på middag vid fem, halv sex. Oxfilé, kotletter (till mig o barnen :P som inte gillar oxfilé) potatisgratäng o fetaost sallad. Sen en varsin kokosboll till efterrätt ;)
Jag ska strax städa badrummet innan barnen vaknar. Sen är det dammsugningen kvar.

Gott!!

Vart även toast till lunch, oj oj oj :S

2 kommentarer: