fredag 18 oktober 2013

Kalasande mm.

Jo men en halvtimmes vila hann ja me innan Tim vaknade ;) Ida tog nästan hen halvtimme på sig o somna o då hade ju Tim redan sovit så länge. O han sover visst inte mer än max en timme nu för tiden...
När de vakna fick de en varsin smoothie innan finkläderna åkte på o vid två drog vi till stavby. Som ja förstod så hade barnen jätte kul! Ida lekte med Isadora på hennes rum o Tim röjde gärnet me morbror sin :)) Det bjöds på god fika!

Vid fem tiden kom pappa o så tog han o mamma me sig barnen hem till Patrik. Jag o Amanda åkte till lokalen i Rasbo o dukade o fixade. Så fint det vart!! Kommer bli jätte va det där! :)) Bilder kommer senare! För er som inte vet, om jag inte sagt det, så har Amanda sin 20 års fest i morrn!! 55 pers till middagen o sedan 30 till efter till festen. Blir ett riktigt party!! Det är Hollywood tema med röda mattan, champagne mm :)

Tänk att min lilla Pandis redan är 20 år!! Men hon kommer för alltid va min "lilla" Pandis!! Team Strid you know!!! ;) <3

Kom hem vid nio o har fixat med lite saker. O har nu äntligen kunnat slå mig ner i våran nya soffa o försöker varva ner lite... Kände mig piggare på em mår mår nu blä igen :( ont i hela kroppen o bihålorna, har även fått tandvärk.. Dryyyygt!!! Men nu tänker ja borsta tänderna o se till o komma i säng!!

Amanda me hennes syskonbarn <3


<3


Tim o morbror Kriss :)


Ida älskade detta sminkbord som är kusin Isadoras!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar