måndag 14 oktober 2013

Dagen rullar på...

Jag vek lite tvätt, bäddade mm. Sen körde jag mitt träningspass


Tacksam över att jag har allt jag behöver för att kunna köra det ja ska hemma. Fick ju såklart sällis av barnen som hejade på mig ;) Sen skulle ju Ida visa hur mamma gjort...


Hihi, gullunge!!

Sen fixade jag lite i köket. Förberedde min lunch o passade även på o göra en stor sallad som räcker även till middagen..


Eftersom dagens middag inte är den bästa för mig, fiskpinnar o makaroner, så bli det MKT sallad för min del ;) Vi äter sällan fiskpinnar. Men eftersom ja egentligen skulle ha jobbat isf va det det som stod på matlistan idag. Nåt som går snabbt. Kör nog kanske på det ändå idag. Vet inte om ja har ork, energi o tid till nå annat... Men det duger ibland, barnen gillart! ;)

När de hade lagt sig stekte jag på kesoplättar. Super goda!! Till det hade jag hallonkesella o så lite sallad dårå :)


Dessa plättar kommer ja definitivt göra oftare!!
Hade lagt barnen o trodde de sov. En halvtimme senare, när ja ätit klart o så, kom Ida upp :O Aja, ja skulle ändå vila ja me så nu ligger vi här båda två... Hoppas hon somnar... Blir i vilket fall en tiiiidig kväll för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar