måndag 14 oktober 2013

En timme kvar...

Sen ligger barnen i säng ;) Efter mellis bäddade jag ner dom i syskonvagnen o tog en promenad till affären. Mest för att vi alla skulle få luft. Har ändå dåligt samvete för stred bara fått varit ute i typ 40 min... Men de orkar ju inte leka ute, iaf inte Tim. O det va inte lägga för promenad när det fanns risk för att Ida skulle kunna somna. Men men, bättre än inget! Vart keso o banan. Det går åt hör hemma. Båda älskar banan o Ida älskar keso!! :)
När vi kom hem gjorde jag ett ryck. Nån nytta kan ja väl ändå göra emellanåt när ja ändå är hemma. Annars kommer man snart inte att kunna komma fram här hemma! Byrån i hallen är ren från nästan allt. Bänken på ena sidan i köket är så gott som ren. Den andra är på g. Har nämligen planer på att flytta om lite bland skåpen i köket. Blir morgondagens projekt, om jag hinner. Annars får det bli på ons ;)

Nu tänker ja ta mig ett litet bad innan barnen ska sova. Sen me gott samvete krypa ner i soffan :) 



Ida skulle vila sa hon ;)


Ett försök till o liva upp en tråkig middag... Fetaost sallad till. O tända ljus :) 

Känner mig duktig som tog endast 1 dl makaroner o 2 fiskpinnar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar