söndag 20 oktober 2013

Mår som man förtjänar... El?

Vilken grymt rolig kväll det va igår!!! O jisses va jag dansade!! I många många timmar! Idag värker fötterna o knäna så jag knappt kan stå upp :P men det va det värt!!! Att gå i 12 cm klack i nästan 8 timmar hör ju inte till vanligheten om man säger så ;)
Super god mat, efterrätt, ja allt!!! O en så fin syster oxå!!!!! (Fast det är hon ju alltid! <3 ) Alla va himlans fina o bjöd verkligen på sig själva! Dansade, pratade. Både släkt o Amandas vänner va blandade o dansade ihop. En härlig blandning av ALLA åldrar röjde tillsammans ;)

Alla som va me o hjälpte till oxå. Ni va fantastiska!!!

Drack en del igår men ändå inte så fasligt mkt. Känner mig mer trött än bakis idag.. Att lägga sig vid tre tiden o vakna kl nio är ingen höjdare... Känns som om jag skulle kunna sova hela dagen. Fattar inte hur man ska orka upp till ett 12 timmars arbetspass i morrn :S

Barnen har sovit hos farmor deras. Vi ska hämta dom vi tre tiden tror ja. O fram till dess tänker ja sitta i soffan o inte göra ett skit!!! ;)

Fotade bara med våran kamera (runt 230!! bilder) Här kommer de få o inte så värst bra fotona från min mob (de andra kommer en annan dag)

Röj på dansgolvet!


Finaste syster <3


Mamma o Amanda rockar loss till ABBA ;)


Dancing Queen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar