måndag 28 oktober 2013

På "min" plats i personalrummet.

Att ja hinner sitta ngr min me en kopp kaffe är egentligen helt otroligt!
Barnen vaknade visserligen tidigt, strax efter kl 6. Men vi låg o drog oss o mös i 20 min innan kl ringde. Fixade dom sen satt de o spelade medan ja fixade mig o tog fram frullen. 

Lite mysigt me tända ljus <3

När vi va klara GICK vi till förskolan. Med vinterdäck i bagagen fick ja ju annars inte me Idas vagn. O eftersom vi va klara så kom ja på idén att vi faktiskt hann gå. Tack vare ståbrädan! Så lämnade dom vid tjugo i åtta. Två glada vinkandes barn <3 O så gick jag hem o hann även plocka ihop o kasta alla sopor ;) O ta fram köttfärsen till middagen!

Så ja nu sitter ja här men en kopp kaffe...

Tack o lov för kaffe ;)

Hoppas Du får en bra måndag, en bra start på denna vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar