torsdag 17 oktober 2013

En klapp på axeln!

Måste ju erkänna att jag tycker själv att jag är väldigt duktig :P Trots tröttheten de senaste dagarna har det inte hindrat mig från NÅT! Jag har nu följt mitt tränings schema till punkt o pricka! Inget fusk! Kosten har jag skött utomordentligt! "Fuskade" liiite i helgen. Men det har gått bra ändå! Märks dock att man varit hemma snart hela veckan. Man har kunnat lägga ner mer tid o planering på maten. Första veckan gick jag ner 1 kg. Får se hur det blir denna ;)

Blir en hel del "fusk" på lör då det vankas fest big time!!! O en del alkohol bla :P Men det är lurre. Jag gör't me samvete!

Vi tog oss ut på promenad även i dag i detta ur trista väder :( Men barnen verkar ha vant sig för de sjöng i hade sig :P Annars tycker de inte att det är så jätte kul o sitta i barnvagnen i mer en sisådär 30 min...

Kom hem, barnen käka lunch o sover nu. Jag käkade när de lagt sig....


Sallad, broccoli, fullkornsris o créme fraish sås me skinka i :)


Inte det roligaste vädret, men sååå skönt me lite luft!!

Barnen verkar må lite sådär idag. Ida är inte alls lika däck som igår. Men hängig o orkar inte så mkt. Tim har "bara" sitt tålamod o tampas me ;)

Nu ska ja ta o vila en stund. Har myyycket o göra i kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar