måndag 15 maj 2017

Myyyycket o göra!!

Igår på fm röjde jag o barnen alla pusselsaker som skulle få flytta in i den nymålade skänken. Den vart så himla fin när den vart vit!! 😍 (den va furu innan) Set vart oxå plats för annat i den nu 😉 Sen käkade vi lunch o sen iväg på fotboll. Det fick jätte bra o båda tyckte det va så kul!!!! 😍 När vi kom hem därifrån hade mannen precis kommit hem. Jag åkte direkt upp till Gränby för o handla ngr små saker till resan. När jag kom hem hade mannen o Ida fixat tacos!! Nom nom 😋 
Idag va jag ju på kurs. Det gick bra! Hämtade sedan barnen. Åt middag o sen när mannen kom hem åkte jag till Gränby (IGEN) men nu för o växla pengar 😊 Kom hem o sen bara mös o lekte jag me barnen. Vi hade så himla kul!!!!!
I morrn är det kurs igen. Till 12/12.30 tiden. Sen hem o fixa det sista innan vi ska åka.
Känns så himla konstigt. I morrn bitti säger jag hej då till barnen o träffar dom inte förren ons nästa vecka 😳 Jag får då o då en ångest klump i magen, hur ska JAG klara mig?! 😢😢 Men det blir nog bra....

Mina älskade älsklingar!!!!! ❤️❤️ Som jag kommer sakna er!!!!!

Kommer såklart sakna mannen me!!! Men han fattar ju o vet att o när jag kommer hem 😉

The Love of My life!!!!! ❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar