söndag 28 maj 2017

Morsdag!

Idag va det ju morsdag, vilket ni säkert inte missat 😉 Jag fick fina rosa rosor i morse, o så gulliga teckningar! Dom betyder mest ❤️ Åt mysig familje frukost o sen fixade jag barnen då dom snabbt ville ut! Gah, det ENDA negativa me sommaren (om man nu måste klaga!) är denna insmörjningen av solkräm. Det tar sååån tid!!! Som om inte Idas hår tog tillräckligt me lång tid 😅 Ut kom dom iaf. Jag fixade mig iordning, skrev i boken som mamma skulle få o gick sedan dit. Hon vart jätte glad för boken, o det jag skrivit! Hade även me mig några plantor...

Gurka o vattenmelon, ekologiska såklart 👌🏻

Hoppas det blir nåt av dom! Sen gick jag hem, åt lunch o sen åkte vi till barnens fotbollskul. Tim va inte på topp o va me ca halva lektionen. Sen ville han sitta me oss... Ida däremot tränade för fullt! Skruttan! Tror värmen tog på Tim. När det är så här varmt äter han betydligt mindre än han brukar... Det blir jobbigt då man är van att han är den som äter mest... Han fick iaf i sig en massa vattenmelon efter middagen, vätska är viktigt! Efter middagen duschade jag dom o packade deras ryggsäckar. Sen cyklade vi till mina föräldrar där dom ska sova! Deras förskola är stängd för planering mån o tis så då är mamma snäll o passar dom i morrn ❤️ O då jag börjar så tidigt va det skönast för både dom o mig om dom sov där. Då kan dom gå upp i lugn o ro o ha en mys morgon. Ist för o lämnas där kl 7 😴 
Längtar dock som sjutton efter dom!!!! Trots att dom hade sovit vid det här laget om dom varit hemma! Hahaha! Men ändå, jag har inte ens varit hemma en vecka... Men dom tyckte det skulle bli kul, mest jag som gör en grej av det 😝

Jag har haft sjukt ont i min tand idag! Hela underkäken på höger sida värker o jag kan inte ens äta på den sidan... Skit för visdomständer!!!!! 😡 Har ångest inför tandläkarbesöket, som inte är förren tors om typ 1.5 vecka 😱 

Ne, värktablett o försöka sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar