söndag 7 maj 2017

Ännu en solig dag ☀️

I tis va ju barnen hos deras farmor. Dom hade åkt till Pelle parken o lekt, o käkat lunch på stan 😍 Dom åkte ner vid nio, halv tio, o åkte hem vid tre. Härligt!!

Vadå glada!!!! 😁

Jag hämtade dom vid halv fyra, hem o fixade middag o hängde tvätt. Barnen åt o när mannen kom hem åkte vi o gjorde nåt (som jag ska berätta i ett annat inlägg) men Tim vart glad! 
När vi kom hem så va kl rätt mkt. Men barnen va så smutsiga efter en hel dag ute (o insmorda i solkräm) så jag va bara tvungen o duscha av dom! Kl hann bli närmare åtta innan dom kom i säng! Medan jag hade fixat dom fixade mannen min o hans middag. Jordärtskockssoppa (den är såååå god! 😍) o parma chips, o lite baguette. Så åt vi o tittade på
Iron Fist. Kl vart lite mkt men kom i säng!

I ons så lämnade jag o Ida Tim på förskolan till kl 9. Hans grupp skulle på utflykt o då han annars är ledig onsdagar så frågade dom han ville följa me 😊 Han ville det! Sen åkte jag o Ida hem. Jag röjde köket som såg HEMSKT ut!!! O sen dammsög jag hela lägenheten. Hade på känn att jag hade revben som låst sig o då får jag inte dammsuga el göra nåt typ efter jag fått dom tillrätta! Ida o jag hann me lite saft i solen innan vi åkte till min sjukgymn vid halv elva. O som jag misstänkte hade ngr revben låst sig. När vi kom hem va Martina o Patrik me Bonnie hos Martinas mamma (hon bor mittemot oss) så jag o Ida vart bjudna på fika :) Strax innan kl ett mötte jag upp Tim o hans grupp vid busshållplatsen. Han hade haft det jätte bra! Vi va ute ett tag till .
Sen på kvällen efter mötte jag upp pappa så tog han o jag oss en promenad :) Va riktigt skönt!! Lääänge sedan!! När jag kom hem o tagit mig en dusch satte jag mig i soffan o åt en Modifast o en clementin (vindruvorna va för sura för mig så dom fick mannen :P


Tors sen då. Hmm, vad hände då?! Alltså jag kommer typ inte ihåg veckan!! Haha! Jo, men Patrik va iaf o handlade efter middagen. Men mer kommer jag inte ihåg!! :O Eh, nöjer mig me detta så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar