onsdag 10 maj 2017

Less then one week! ☀️

Om en vecka ligger jag på stranden i Platanias, Kreta, Grekland. Såååå underbart!! Framför allt när vädret är som det är här! 😜 Men det är såklart lite ångest laddat oxå. En hel vecka från mina älsklingar!!! Men nu ska jag åka, o det bästa jag kan göra då är o verkligen försöka njuta o känna att jag är värd detta!!!

Ser ju helt amazing ut!! 😍


😍

Jag försöker göra det bästa av dagarna fram tills jag ska åka. Att va så mkt som möjligt me mina hjärtan. I helgen åker Patrik bort lör-sön, känns skit trist 🙁 men det va enda helgen dom kunde få ihop där alla kunde åka (han ska fiska me min bror, pappa o Adrian) så det är som det är. Jag o barnen ska på kosläpp på lördagen. Åker vid tolv tiden. Så är vi ju inte hemma förren till middagen. O sen ska vi försöka hitta nån bra film o ha film mys till på kvällen ☺️ Sön har vi inga planer ännu. Mannen kommer väl hem på em skulle jag tro...
Jag har påbörjat en pack lista. Trots att det bara är jag. Det behövs! Haha! Kite skillnad mot förra året när vi åkte alla till Thailand, då va det måååånga, låååånga listor 😝
Hämtade hem resväskan förra veckan....

Den är jätte stor! Men då jag hade den el en liten kabinväska o välja på så fick det bli denna!

Hellre en väska som är halvfull en än där jag inte ens får ner allt i.... Blir nog bra! Ska snart börja packa lite. Är ju sommarkläder som ska me o de lär ju inte användas här hemma veckan som kommer 😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar