måndag 1 maj 2017

Bästa morsdag presenten!!!!

Ja, så här första maj så har jag precis klickat hem en morsdag present till min kära mor! Den är perfekt!!!
Det är en bok som heter Boken om mig. Det är en bok man fyller i massa saker om sitt liv. Alltifrån när man va liten fram till nu. Om sin barndom bl.a. Ca 500 olika "frågor" så det är myyycket att skriva! Men tror mamma kommer gilla den. Sj tänkte jag att tänk om min morfor o morfar haft en varsin sån här bok. Som jag skulle vilja läst den isf! Jag älskade o höra om när dom berättade om saker från sin uppväxt, om saker dom varit med om! Därför tänkte jag att tänk o ha en sån här bok om sina föräldrar. Tror mina barn kommer att älska att kunna läsa den sen när dom blir stora. Den kostade lite (345kr) men det är det värt! Jag vill ge en sån till pappa i farsdag present sen oxå. Jag VET att mamma kommer gilla den, hon kommer nog oxå önska sååå att hon haft en efter sina föräldrar ❤️ Hoppas hon orkar fylla i den bara 😜

Själva boken är oxå så himla fin!!

Tanken va att jag skulle sova o så hittade jag denna! 
Nu ska jag iaf sova! Ska berätta om helgen i morrn tänkte jag!!! 😊
Gårdagen (eftersom kl är efter tolv) vart faktiskt bättre sen! 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar