onsdag 15 mars 2017

Vad ska jag skriva?? đŸ€”

Ibland har jag sĂ„n idĂ© torka. Vet liksom inte ej riktigt vad jag ska skriva... KĂ€nns som om jag gnatar pĂ„ om samma saker... Natten till i mĂ„n sov jag KASST! Jag somnade, sov en timme, vaknade sedan av Ida som hostade lite o sen kunde jag inte somna om. SĂ„g nĂ€r kl vart 1, 2, 3 o 4... sen somnade jag om nĂ„n gĂ„ng dĂ€refter. O nĂ€r kl ringde 6.20 dĂ„ ville jag INTE upp đŸ˜© men vad ju liksom inge val... SĂ„ jobbade, va sjukt trött, försökte vila pĂ„ rasten men det gick sĂ„dĂ€r... HĂ€mtade barnen, hem o fixa middag. KĂ€kade o sen gick vi alla över till lĂ€genheten o jobbade pĂ„ en timme. Barnen hjĂ€lpte mig o skruva nĂ„gra lĂ„dor. Är sĂ„ fruktansvĂ€rt leds pĂ„ dom förbenade lĂ„dorna!!! Strax efter sju gick vi hem o jag la barnen. Fixade lite till tisdagen, duschade, la mig i soffan o sen kom mannen in. Vi tittade pĂ„ tv en stund. Men hade sĂ„Ă„Ă„Ă„ ont i ryggen O det kĂ€ndes som om jag va pĂ„ vĂ€g in i ett skov. VILL INTE!!! SĂ„ jag gick o la mig...  jag Ă€r sĂ„ trött sĂ„ jag orkar inte va uppe lĂ€nge pĂ„ kvĂ€llarna....
I tis va det jobb. Försov mig 10 min. Hörde inte ens larmet o det hĂ€nder ytterst sĂ€llan!! Men kom bara 5 min sent till jobbet, som tur va 😉 HĂ€mtade barnen, hem, satt o ritade lite med dom, fixade middag o gick sen till gympan. Mötte upp mamma dĂ€r o sĂ„ stannade hon kvar sĂ„ jag kunde gĂ„ till lĂ€genheten o möta upp Patrik. Sen jobbade jag pĂ„ till halv nio. PĂ„ dom tre timmar, ca, hann jag bygga ihop typ 4 lĂ„dor. SĂ„Ă„Ă„ lĂ„ng tid tar det đŸ˜©

BlÀÀÀ... hatar dessa lĂ„dor!! 😡😂

NĂ€r jag kom hem va jag heeelt slut....

Som synes....

Jag duschade o kröp sedan upp i soffan o kollade pÄ tv. Mannen kom inte in förren vid elva tiden.... Jag hade svÄrt o komma till ro, mkt i huvudet, sÄ lÄg vaken i flera timmar men somnade till slut...

SĂ„ skönt att va ledig idag. O dĂ„ jag inte alls mĂ„tt nĂ„ bra sĂ„ hade jag bestĂ€mt mig för en lugn dag me barnen. O bara va me dom, för bĂ„de deras skull o min. SĂ„ vi hade en sĂ„ lugn o skön morgon. Jag sov lite lĂ€ngre, dom ritade. Sen Ă„t vi frukost tillsammans o sen bara mös vi i soffan. Tim va suuuuper gosig o jag gosar gĂ€rna! 😍

Ida gosade hon me! ❤




Han Ă€lskar verkligen o gooosa!!❤

Sen gjorde vi oss iordning o va ute i tvÄ timmar...

Tim fick Ă€ntligen ta me sig fotbollen han fick i födelsedagspresent ut o va sĂ„ lycklig!! 😍


Min sötnos ❤


Gungaaaaa!!! 


Lekte oxĂ„ pĂ„ vĂ„r uteplats vid nya lĂ€genheten 😊

NĂ€r vi kom in Ă„t vi lunch. Fixa lite hĂ€r hemma o sen Ă„kte vi till Ica o hĂ€mtade ut paketet me barnens gardiner 😃 o sen till sjukgymn. Hade 6 revben som lĂ„st sig 😳 lÀÀÀÀnge sedan det va sĂ„ hĂ€r illa!!! Jag MÅSTE dra i handbromsen o dra ner pĂ„ tempot. Stressen o ALLT som ska göras blir för mkt! Jag kommer fĂ„ lida lÀÀÀnge om jag inte gör nĂ„t NU! Men det Ă€r sjukt svĂ„rt nĂ€r det Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ MYCKET som mĂ„ste göras... Vet inte vad jag ska göra....
NÀr vi kom hem dÀrifrÄn va jag tvungen o lÀgga mig pÄ soffan 10 min innan maten skulle lagas. Efter maten drog Patrik ut till lÀgenheten o jag fixade efter middagen, fixade barnen för kvÀllen, vi lÀste en bok o sen la dom sig.
Vi har haft en sĂ„Ă„Ă„Ă„ mysig o underbar dag tillsammans! ❤

I morrn ska Tim följa me en kompis hem efter förskolan. Han Ă€r sĂ„Ă„Ă„ glad sĂ„!! 😃 

Nu ska jag mĂ€rka det sista som ska till bytardagen i helgen. Det ska me till jobbet i morrn för o kunna lĂ€mnas in! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar