mÄndag 20 mars 2017

HĂ€ngig 😕

KÀnner mig inte alls nÄ pigg idag.... Vaknade o va super tÀppt i nÀsan. Jag Àr ju nÀssprays beroende o tar ÀndÄ alltid det, men i morse va det Ànnu vÀrre!
Dagen gick bra men va sÄÄÄ trött hela em. Barnen verkade ju sÄ trötta igÄr em/kvÀll o va trötta oxÄ idag...
NÀr vi kom hem mös vi lite sen började jag röja i deras sÀng. PÄbörjade o montera ner Idas sÀng o sen la jag ner alla klÀder frÄn en av mina garderober i en sÀck. Fixade middag o Ät, vi Ät inte förren kl 18 idag....
Sen gick jag o barnen ut i lÀgenheten o hÀmtade nÄgra saker o sen hem hit igen. Fixade dom o la dom, vek lite tvÀtt, tog mig en dusch o har sen kollat lite pÄ tv. Skulle lÀgga mig senast kl 22 tÀnkte jag men som vanligt blir det inte som man tÀnkt sig... Jag tror jag hÄller pÄ o bli förkyld. TÀppt sÄ jag fÄr pumpa nÀsspray extra mkt. SmÄ ont o halsen o kÀnner av astman (det brukar va ett tecken pÄ att en förkylning Àr pÄ g men inte de senaste ggr) men men! Nu ska jag iaf försöka sova....

Vad "hej kom o hjĂ€lp mig" đŸ˜±đŸ™ˆ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar